💡 Sledujte nás na Instagramu Keramika Rivola, ať vám nic neunikne.

Reklamace poškozeného zboží

 

 Dorazila Vám keramika rozbitá?

 

V případě rozbité keramiky v balíčku nás prosím kontaktujte nejdéle do 24h od jejího obdržení, nejlépe emailem na info@keramikarivola.cz.

 

Uveďte prosím číslo objednávky a nafoťte:

1. doručovací štítek

2. vnější obal balíku a případně detail jeho poškození

3. výplň a umístění zboží v balíku

4. poškozený produkt! 

 

Následně proběhne reklamace u dopravce.

 

 

 

 

 

 

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: